Detta året ligger den svenska paviljongen på ett centralt läge i T-hallen bredvid den danska och kinesiska nationalpaviljongen på Nor-Shipping. Vi samarbetar med Business Sweden i Norge gällande aktiviteter och besökare från deras nätverk till montern. Vi har bokat 126 kvm och kommer ha en generös lounge med tilltugg och dricka samt Happy Hour tre av fyra dagar.

När du ställer ut i svenska paviljongen ingår;

  • Tillgång till lounge, service och förråd
  • Heltidsbemannad lounge där vi serverar kaffe, mineralvatten, läsk, öl, vin, mackor och tilltugg.
  • Städning, sophantering
  • Del i förråd.
  • Möbler enligt bild (pelarbord/barstolar/låsbar disk med logga på), el, belysning
  • Marknadsföring/kommunikation/aktiviteter
    – Annons i Sjöfartstidningen med paviljongens läge och alla utställares loggor.
    – Happy Hour tre av fyra dagar vilket vi uppmuntrar alla utställare att bjuda in kunder och samarbetspartners till och lägger mycket marknadsföring på.
    – Upprepade utskick till SMTF:s och Business Swedens nätverk
    – Mall till inbjudan till kunder och samarbetspartners till Happy Hour
    – Gemensam aktivitet m. Business Sweden i paviljongen en av dagarna i samband med invigning och /eller Happy Hour

Utställare till dags datum (2017-03-20):


 

De röda strecken på skissen är skärmväggarna som avgränsar montrarna. Två montrar är kvar; Nr. 2 och nr. 8 med generös exponering på förrådsväggen (prelbokad v.12).
Er logga/bildmaterial på väggskärmar, ramen runt montern och på ev. förrådsvägg ingår i priset.

 

 

(Obs; På ovanstående skiss saknas en skärmväggsutställarplats i loungen)

Pris/kvm 8800 SEK ex. moms varav 500 SEK/kvm kommer faktureras av SMTF för projektledning, resterande kostnad faktureras av mässan.
Obs! Efter den sista februari höjder vi både kvadratmeterpriset och kostnaden för skärmväggsutställare.

Skärmväggsutställare
Om man inte önskar en egen monter så finns möjligheten att ställa ut som skärmväggsutställare i loungen till en kostnad av 38 000 SEK. Priser ex moms. En vägg och ett pelarbord, logga på båda sidor loungen och samma utställarbehörighet som monterutställare har ingår.

Aktiviteter
Utformning av aktiviteter diskuteras med Business Sweden, deltagande företag i montern samt andra svenska företag som har intressen på mässan.

Vi planerar för följande aktiviteter:

 High-level event/seminarium – tema Sustainable Maritime Innovation. Inbjudan från Norshipping har skickats och mottagits av Näringsminister Damberg och ska följas upp Q1 2017.
-Talare inom innovation, digitalisering, hållbarhet inom maritim sektor etc.
-Key note, panel discussions, best practice etc.
-Målgrupp: internationella företag/kunder, intresseorganisationer, myndigheter, politiker, media

 Svensk närvaro på speakers corner inne i Hall A /Disruptive Technologies

 Nordic Night – mingelkväll i Oslo för särskilt inbjudna gäster
-Målgrupp prio 1: Kunder/Partners – t.ex. topp 10 lista/företag
-Målgrupp prio 2: Intresseorganisationer, branschaktörer, myndigheter, politiker

 Förmedling av personlig kontakt till norska företag genom Business Sweden – enligt presentation nedan. Kontakta Business Sweden för kostnadsbild.

 

Kontakta Eva Errestad för ledig yta och bokning;

Tel. 0706-419932
Eva.Errestad@smtf.se

Kontakta Bonnie Sjöblom, Business Sweden för mer info eller synpunkter på aktiviteter på mässan:
Bonnie.Sjoblom@business-sweden.se